Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne folosind numarul de telefon 0745604360 sau la comenzi@cremaperfecta.ro, intr-un email cu titlul RETUR, comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

  • Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
  • Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea, rasnite) care NU AU FOST FOLOSITE sau UTILIZATE in orice fel, adica NU S-AU PUS IN FUNCTIUNE UTILIZAND APA SI CAFEA; Daca produsul a fost utilizat, consumatorul nu mai poate exercita drept de retur ci numai drept de garantie.;
  • Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii:Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
  • Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;
  • Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

Conditii rambursare

  • Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la CremaPerfecta.
    • NU se vor rambursa produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii). Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produsele se pot rambursa.
    • Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.
    • Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.

    Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maximum 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul CREMAPERFECTA.ro.

Conditii inlocuire

  • In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de CREMAPERFECTA.ro;
  • Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de CREMAPERFECTA.ro;
  • Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de CREMAPERFECTA.ro in acest caz.