CremaPerfecta este un magazin online ce comercializează aparate pentru cafea și produse complementare, oferind în același timp și service pentru aparate.
Comandând produse din magazinul nostru aveți garanția calității și economisiți timp. CremaPerfecta vă stă la dispoziție cu informații suplimentare, pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastră.
Circuitul comenzii:
1.Modalități de plasare a unei comenzi
2.Livrarea comenzii
Observații
– In cazul perioadelor cu promotii speciale, precum Black Friday, Paste sau Craciun, comenzile vor ajunge cu mici intarzieri.
– Comenzile cu plata OP (Ordin de plata) pleaca de la noi in ziua in care primim pe email confirmarea platii de la client.
– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare pana in ora 15:00 si in care toate produsele comandate sunt in stoc, pot fi expediate in aceeasi zi si sa ajunga la destinatie in ziua urmatoare (pot ajunge si sambata daca specificati acest lucru in fisa de comanda sau operatorului).
– Comenzile plasate intr-o zi lucratoare dupa ora 15:00 nu mai sunt expediate in aceeasi zi, ci in ziua urmatoare, ajungand astfel la destinatie a doua zi dupa expediere (tot in functie de disponibilitatea produselor comandate si conform discutiei avute cu operatorul).
3.Facturarea
FACTURA este emisa pentru toate comenzile, atat in punctul de ridicare, cat si pentru colete. Factura atasata coletelor este emisa fara chitanta – gratie contractului cu firmele de curierat, rambursul comenzilor este virat direct in contul colector bancar, iar astfel chitanta valabila este cea emisa de curier in momentul predarii coletului.
In cazul in care doriti o comanda impartita in doua sau mai multe facturi, trebuie sa tineti cont de faptul ca fiecare factura inseamna un colet separat. Toate coletele se supun individual conditiilor de livrare.
Pentru comenzile platite prin OP (Ordin de plata), in momentul in care procesam comanda va trimitem factura pe adresa de email introdusa de dumneavoastra in fisa de comanda. Dupa ce ati efectuat plata in baza facturii si ne trimiteti dovada platii ca raspuns la emailul in care ati primit factura, comanda dumneavoastra este in curs de livrare.
NB: In cazul in care pierdeti chitanta, firma de curierat prin care ati ales sa va fie livrat coletul este cea care va poate oferi o copie dupa chitanta. In cazul in care pierdeti factura, contactati-ne pentru a va trimite o copie dupa aceasta.
4.Plata comenzii
Daca ati ales metoda de plata ”ONLINE PRIN CARD BANCAR ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D SECURE” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput comision!
Plata prin virament bancar in contul SC M&A NEXT TRADE SRL:
RON: RO45BACX0000000825418000, deschis la Banca Unicredit Bank (pentru platile in banca, comanda pleaca spre dumneavoastra dupa ce primim confirmarea platii pe email);
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde puteti alege numarul de rate dorit.